Tv och mys!!

Har nu suttit i soffan med min älskling och bara myst framför tv:n.
Är så oerhört skönt att få pusta ut och vila huvudet lite nu när ungarna sover.
Man får försöka ta vara på dessa stunder då dom inte bjuds på för jämnan nu för tiden.
Ska gå in och lägga oss i våran älskade säng och försöka somna lite skapligt ikväll så man inte vaknar upp som ett lik, som alla andra mårnar nu för tiden.
Förstår inte vad det är som ska vara så svårt att komma in i sovrummet i tid.
Sova är nästan det skönaste som finns men ändå ska det vara så svårt att ta sig dit, jag förstår liksom inte?
Men utan att fördjupa sig i detta ämnet alldeles för mycket så ska jag ta och säga tack för mig.

Sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Studentfarsan

Det ska bli riktigt härligt med den nya lägenheten.

Jaså, ni letar? Vad letar ni efter, något speciellt?



2009-07-28 @ 23:35:08
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ja, du har så rätt! Det är inte alltid helt enkelt att få den där "vuxentiden/egentiden" tillsammans då man har småttingar... O ej heller då dom blir större (då sover dom ju aldrig i tid) kan jag intyga! :)



Hoppas ni får en tidig kväll o en god natts sömn!

2009-08-04 @ 19:50:35
URL: http://phernilla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0