tjillevippen!

Då var man uppe med tuppen för en gångs skull och känner sig ganska duktig så här på morgonkvisten.
Har bytt blöja på mina små älsklingar och gett dom frukost så nu är dom nöjda och belåtna.
Denna natten har väl varit en aning bättre än gårdagens iallafall.
Lowe har vaknat en gång inatt och velat ha mat, men det kan man ju dock inte klaga på.
Visserligen har han legat vaken sen tjugo över sju och vägrat somna om men det får jag väl leva med.:)
Det är väl sånt man får räkna med som förälder.
Ska verkligen försöka bättra mig med mina sovtider på kvällarna också men det är så himla svårt att ta sig in i sovrummet.
Man är ju alltid nyfiken om man fått några kommentarer på sin blogg osv. :)

Denna dag så ska vi ner till stan en sväng och se om vi hittar något pussel eller dylikt åt våran dotter här hemma.
Malin skulle väl även kolla lite på kläder om jag inte minns helt fel.



Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Ja, den sociala biten blir mer o mer jobbig, snart börjar man nog snacka bebisspråk också :D

Du får dyka förbi med kidsen på fika :D

2009-07-30 @ 09:07:24
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0