Vem är jag?

Jaha då kom jag på det att ni som läser kanske vill veta lite om mig innan ni börjar läsa om mina vardags bravader här hemma.
Kan ju börja med att jag heter då Andreas Håkansson, jag är 21 år och bor i en lägenhet i Motala med min fru Malin "Alicesmamma.blogg.se" och min dotter. Men snart är det påökning för vi väntar en liten trollunge till i Maj.
Mina vardagssysslor brukar handla om att försöka umgås så mycket som möjligt med min dotter och fantastiska fru. Vi brukar försöka hitta på så mycket som möjligt, mest för våran dotters skull. Kan vara allt från dagsresor till olika ställen till att bara vara hemma och busa.
Har också ett brinnande intresse för bilar och tatueringar men sådant blir ganska mycket åsidosatt när man har skaffat sig familj. Förstår inte sådana personer som är på jobbet hela veckorna för att sen åka till garaget efter jobbet och även vara där hela helgerna. Enligt min åsikt tycker jag man ska ta vara på varje dag tillsammans med sin familj som om det vore den sista. Ungarna växer ju upp allt för fort för att hålla på med annat.

Jaha det var väl det mesta om mig.

Nu ska jag väl ta och gå in och försöka få min lilla trollunge i badet. :)



Kommentarer
Postat av: malin

Dåligt med kommentarer här :P

2009-02-15 @ 18:16:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh så fint skrivet!!

2010-01-23 @ 03:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0