Morgon igen!!

Imorse så lät Malin mig ligga kvar lite extra i sängen och även fast det bara blev två minuter extra så var det lite skönt ändå.
Annars brukar man alltid få hoppa ur sängen när ungarna börjar, men inte idag, idag kunde jag ligga och sträcka på mig lite så måste tacka för det iallafall. :)
Idag skiner solen och det finns inte ett enda moln på himlen.
Så får väl se vad dagen har att bjuda på, blir ju iallafall inte att sitta inomhus framför datorn idag.
På något sätt ska Alice iallafall på bada idag, oavsett om det blir poolen eller sjön.

Men nu blev det lite bloggtorka i huvudet på mig för har lite annat nu att tänka på också, så blir nog något mer inlägg under dagen.

Trevlig dag på er!!

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas ni oxå får en trevlig dag!



Kram Ma

2009-08-06 @ 12:25:01
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0