Färdigt för idag

Har precis fått en lugn stund för att fylla upp våra tomma magar här hemma.
Korvstroganoff med ris fick det bli och gud vad änglalikt gott det var måste jag säga. :)
Dagen har varit full med bestyr, Malin har varit lite här och var och ordnat med papper och så vidare.
Blåst har det gjort för full hals också, förstår intenär detta ska ta slut, på morgonen var det ju riktigt skönt ute men nu på eftermiddagen så tror man ju nästan man ska blåsa bort.

Imorgon bär det av mot det berömda Ikea för att spendera en del slantar, förhoppningsvis inte allt för mycket.
Men detta problemet är nog ganska omöjligt, då Malin är med så har jag ju inte så mycket att säga till om. ;)
Nej då så illa är det inte riktigt men allt är ju så himla dyrt som man vill ha nu för tiden.
Vi får väl se vad som inhandlas, förhoppningsvis dyker det upp en del bilder.

Fick in en låt i huvudet förrut som jag lyssnade väldigt ofta på förr i tiden, eller ja förr i tiden låter så offantligt länge sedan men för ungefär 4 år sedan.
Det låter ju iallafall mindre;)
Iallafall så satte jag ju självklart på den på datorn och vilka minnen som dyker upp i huvudet.
Att musik kan göra så mycket, den kan få en att må bättre/sämre, den kan ju även få en att bli gladare/surare eller allmänt argare, men sist men inte minst, den kan ju få upp en massa minnesbilder från förr, både bra och sämre.
Men denna låten är egentligen inte min stil av musik, men har fastnat för den.
Något visst är det med den iallafall som gör att jag inte kan släppa den.
Så om ni vill så är det bara klicka på texten under och njuta :)

Kelly Family-I fell in love with an alien


Kommentarer
Postat av: Malin

Ikea är svårt att inte spendera för mkt pengar på :)

Härlig låt det där, den har gått varm på jobbet i något år :)

Fin blogg och kul med en pappa som bloggar. Ni är sällsynta!

Ha d fint!

2009-08-18 @ 21:49:47
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0