En lite längre bloggtorka

Efter flera dagars bloggtorka så känner jag att det kanske börjar bli dags för att återuppta mitt flitiga bloggande.
Har sett att jag haft trogna besökare om dagarna trots att jag inte bloggat alls på ca en vecka.
Och detta är väldigt roligt tycker jag.
Jag har känt den närmaste tiden att jag inte haft varken tid,lust eller ork att blogga.
Jag har heller inte haft några som helst behov av att skriva av mig speciellt mycket, jag har väl mest känt att jag velat umgås så mycket som möjligt med min familj här hemma.
Var "väldigt" nära för ett ögonblick att jag helt och hållet skulle lägga ner bloggen, men Malin tyckte jag skulle vänta tills jag var helt säker på att jag ville lägga av.
Och ack den som ger sig, tur var väl det att Malin är så duktig på att övertala, då jag nu har funnit mig till ro igen och känner för att blogga återigen.
Så nu får vi hoppas på att jag finner lusten för att fortsätta om inte annat för ett litet tag till.
Får även hoppas att ni ser fram emot lite fler inlägg från mig framöver.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul att du är tillbaka, Malin är duktig hon! ;)

2009-08-30 @ 22:46:28
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: malin

Välkommen tbx! :)



Kram Ma

2009-08-31 @ 09:57:35
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0