Söndagsmys!

Så där då har jag tagit mig en liten paus från alla "måsten" en stund.
Alice sover fortfarande middag och Lowe har precis vaknat upp ur sin koma bredvid pappa på golvet.
Där har jag legat och tittat på någon film jag tog hem imorse!
Malin vaknade upp relativt tidigt imorse trots klockslaget hon kom hem inatt.
Skönt med en samlad familj igen, för det blir så fruktansvärt långtråkigt att vara hemma själv och inte ha någon att prata med.
Ska väl snart ta mig i kragen och åka iväg till affären för att köpa lite nödvändigheter till hemmet.
Tycker inte man gör annat än handlar men ändå är det ju slut lika fort igen.
Egentligen skulle man hyra en lätt lastbil och fylla upp förråder med förnödenheter så har man ju allt hemma som man behöver.
Tycker dom borde göra mjölk som håller minst ett halvår för det måste man ju åka och köpa nytt förjämnan, eftersom man inte kan köpa på sig så mycket man skulle vilja!

Vad är det för babbel jag håller på med egentligen, jag tror inte en endaste där ute bryr sig om vad vi har och inte har i kylen, inte heller hur länge mjölken ska hålla för den delen heller. ;)

För att prata om något lite roligare så tror jag Lowe börjar komma underfund med hur man tar sig frammåt i sin lära gå stol.
Så nu kommer det nog inte vara lugnt en sekund här hemma


Stolt Pappa idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0