Slöat värre

Då har jag precis kommit ifrån tv:n, passade på att titta på en film när Alice och Lowe sov middag, Malin var inte hemma så jag hade inte så mycket mer att göra under tiden.
Fick bli att titta på den nya filmen Zombieland.
Lite småskoj var filmen ändå men inte alls som jag hade föreställt mig att den skule vara.

Nu när ungarna börjar vakna till liv så blir det väl att ställa sig framför spisen strax.

Får väl se vad som bjuds till middag idag, för det har jag ingen aning om själv då vi inte plockat upp någonting ur frysen.

Annars idag ska väl jag försöka ta mig i kragen och ta ut Alice på en liten lekstund ute på baksidan, så hon får springa av sig allt spring i benen hon har.

Får väl se till helgen kanske om jag ska övertala Robert att följa med mig med ungarna till något roligt ställe, det blev ju så oerhört lyckat sist vi åkte till Busfabriken med dom.

Skulle kanske vara kul att åka till simhallen eller något liknanade.

Men det är ett bekymmer lite senare framåt veckan, så det får vi ta då.

Så som vanligt.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0