Måndag morgon

Då har man hamnat här också för en kortare stund.
Alice är på dagis sedan någon timma tillbaka.
När jag lämnat henne så kom jag hem och gick in i sängen för att förhoppningsvis få vila en liten stund, men den stunden blev kortare än förväntat.
För precis när jag slog ihop ögonlocken så låg Lowe och pratade så glatt, kvickare än jag lagt mig i sängen var jag nu uppe med världens piggaste lilla son.
Men som sagt, man är ju småbarnsförälder så vad gör man inte.
Får passa på att vila en stund sen när han känner sig mogen för det. :)
Måste höra av mig till vårdcentralen för jag tror jag lider av antingen en hemsk järnbrist eller så har jag kronisk trötthet.
För jag känner mig aldrig pigg längre, jag bara gäspar och ogonlocken hänger som på en 80:åring.
Detta får jag faktiskt försöka ta tag i.

Detta får väl bli mitt lilla morgoninlägg, inte för att det var så mycket att läsa om men det är väl alltid något.
Det enda jag ska göra annorlunda nu mot mina sista inlägg är att inte avsluta med att jag ska äta frukost.
För det har jag redan gjort idag. hahaha

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Skönt att höra att de inte bara är jag som är "fjantig" med mitt barn som dom flesta säger :)

2009-11-09 @ 10:24:11
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0