Måndag igen

Måndagen har kommit återigen och veckan har precis börjat.
Jag har legat på täcket på golvet med min underbara son och lekt, men nu sover han som en stock.
Alice är på dagis som vanligt på måndagar.
Har precis tittat klart på Ace Ventura JR, och denna filmen var absolut ingen höjdare.
Verkligen överdrivet för min smak, men som sagt.
Smaken är som baken.
Frukost har jag också hunnit äta för ovanlighetens skull.


Som ni ser så blev jag rastlös igår och började leka lite försiktigt med photoshop, så det fick bli en liten ny design på min header.
Tyckte den blev lite småskoj faktiskt.
Inte som alla andra, men vem vet snart kanske det kommer en ny igen, beror helt och hållet på hur länge jag kan hålla fingrarna i styr.



Kommentarer
Postat av: Henke

sv: tackar tackar! :) det samma!



känner igen de där med photoshop syndromet... svårt att hålla fingrarna borta. hehe!



ska lägga till dej via bloglovin' så jag kan kika igenom sidan sen när jag har lite bättre tid. :)

2009-11-16 @ 11:01:02
URL: http://hoppelajnen.se
Postat av: Henke

sv: jepp, gör allting själv. :) bara att hojta till om du undrar nått...

länkar till smarta/roliga penslar/objekt finns under kategorin "bloggrelaterat".

2009-11-16 @ 12:52:28
URL: http://hoppelajnen.se
Postat av: Linda

Tycker att headern blev bra. varför vara som alla andra?

@}-,--

2009-11-16 @ 20:38:39
URL: http://lindabestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0