Lördag!

Och nu har det gått och blivit lördag från tomma intet.
Har dragit mig upp ur sängen och gjort lite frukost till Alice och Lowe, så nu ägnar jag ett par minuter ått bloggen.
Kom upp vid nio tiden, av att Lowe började bli lite orolig i sängen så jag tyckte det var lika bra att plocka upp lillen.
Alice sov som en stock så fick gå in och väcka henne så inte hon sover bort hela dagen.
Skönt att man är lite bortskämd så här med ungarna ibland, känns inte riktigt som att alla småbarnsföräldrar får sova ända till klockan nio på morgnarna.

Igår så blev det inte mycket mer datatid för min del utan jag plockade fram lite chips och dipp och satte mig bredvid min älskling i soffan.
Kände efter en stund att jag blev så oerhört trött så det slutade med bingen.
Orkade inte ens kolla färdigt på Playa del sol i sovrummet utan slocknade direkt.

Idag är det oerhört gråtrist och mulet ute, även mycket disigt så man ser knappt grannkåken ut genom fönstret.
Så idag blir det att stanna inomhus då vi ska få besök av Malins syster och hennes familj.
Dom ska komma hit och fira Alice, vad är det man säger?
Bättre sent än aldrig. =)

Nej nu ska det bli frukost för min del också. =)
Hoppas ni får en oerhört trevlig fredag!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

NIO..nähädu här är det 06 som gäller. Vid tiden då du gick upp hade jag redan varit på gymmet i 30 minuter. Vilken lyx med sådana morgnar.

Överraskningsfesten var suverän och jag trodde att barnen skulle sova riktigt länge idag men tji fick jag. De somnar i och för sig redan vid 18 i vanliga fall så de sover ändå 12 timmar men det kan ju kvitta när man själv aldrig somnar i tid.

Ha en riktigt trevlig lördag med besök och innemys!

//Rebecca

2009-11-07 @ 11:20:29
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0