Lördag

Då har det gått och blivit Lördag också.
Jag känner mig som en zombi rent ut sagt.
Gick och la mig relativt tidigt igår, men inte kunde jag somna.
Malin låg och tittade på Greys Anatomy på sin bärbara i sängen, då slumrade jag till i ett par minuter.
Men sen vaknade Lowe och ville ha mat så det var bara att traska upp och göra en flaska.
När han sen ätit upp den så började Playa del sol på tv:n, och då var jag ju självklart tvungen att titta färdigt på det innan jag kunde somna.
Så blev en ganska sen kväll igår ändå.
Och idag på morgonen så har våra "kära" grannar kört med en bulldozer inne hos dom.
Dånat i väggarna har det gjort och sen tror jag även dom låg på golvet och sparkade in i väggen.
Jag blir rent ut sagt dum i huvudet på dom snart.
Klockan halv sex på morgonen börjar dom dunsa osv där nere.
Bara för att deras ungar är morgonpigga så behöver väl iallafall inte resten av kåken bli drabbade?
Inte så att det är vårat fel iallafall.
Nej det får bli att säga till nästa gång, för så här kan man fan inte ha det.
Både Lowe och Alice blir ju oroliga när det dunsat så olidligt hela tiden.




Igår kväll snöade det hela kvällen och det kom så mycket så det la sig till och med.
Men inatt när jag gick upp och gjorde en flaska så var det nästan tre plusgrader och spöregn ute.
Så snön fick man inte länge njuta av tyvärr.

Nej nu ska jag ta och bege mig mot köket för att göra lite frukost!
Hoppas ni får en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Puss <3

2009-11-14 @ 10:15:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

:S, vilka grannar:(....



2009-11-14 @ 12:42:30
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jen

Åhhhh det låter precis som mina grannar..

SKILLNADEN är att det är ett par UTAN barn som bor ovanför mig... och de låter som en hel armé däruppe.

Dessutom så möblerar de om typ VARJE dag.. och skrapar i golvet så att man hoppar till...

Usch för sådana grannar!

2009-11-15 @ 11:37:14
URL: http://sundaymorningjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0