Fredag!

Fredagen också den skönaste dagen på veckan, iallafall om man jobbar.:)
Men måste ändå säga att denna dagen alltid är lika välkomnad hos mig.
Har precis varit och lämnat Alicepå dagis, och gick lika bra som alltid att lämna henne, hon sprang in direkt till sina lekkamrater och började skoja.

Jag har funderat lite kring det här med bilder i mina inlägg och kan själv medge att jag är oerhört dålig på att lägga in det ibland, och ibland är väl för tillfället just nu.
Det var ett väldigt bra tag sedan jag slängde in bilder så detta ska jag försöka få ändring på.
Men kruxet är som så att bilderna vi tar här hemma kommer in på Malins bärbara dator och sedan orkar man inte lägga in dom på denna också.
Så det har bara inte blivit av med några bilder på grund av detta.
Men det handlar nog mest om lathet från min sida skulle jag tro.

Nej men nästa på schemat är att få i sig lite frukost.
Och så fort Malin vaknat upp ur sin koma så ska vi titta på dom nya filmerna med Johan Falk!

 

På återseende!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar Johan Falk filmerna och bara längtar efter att få se de två nya.

Hoppas ni får en underbar fredag!

//Rebecca

2009-11-06 @ 11:07:02
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: veronica

Dom är bra allaihop.. har sett alla nu... synd bara att de inte kommer fler tyckte dom va riktigt bra faktiskt.. Den sista nu va jätte bra tyckte jag kommer dock inte ihåg va den heter men men

2009-11-06 @ 11:30:48
Postat av: Jessica L

Jag har inte sett en endaste...... Hehe

vad är de för filmer?

2009-11-06 @ 20:10:38
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0