Ensamt hemma!

Nu är det en liten stund sedan jag skjutsade iväg malin på lite rajtan tajtan.
Så nu är det bara den ensamma pappan och sina små barn hemma.
Ungarna ligger och tittar på bolibompa nu innan det är sovdags, och jag passar på att sätta mig för att skriva ett par rader i min kära blogg. :)

Förövrigt har dagen varit oerhört lugn och skön, vädret har inte varit alls tilltalande, utan totalt ovälkommet.
En riktig hemmasittar lördag om jag ska säga mitt.
Fuktigt i luften har det varit så att om man gjort i ordning håret med platt tång osv så skulle håret korvia ihop sig som jag vet inte vad.
Så att visa sig ute just nu är totalt avskrivet för min del.
Jag har varit iväg med en god vän, vi tog en liten tripp till Skänninge för att kolla lite på ÖoB.
Men annars så har jag faktiskt inte varit ute något mera.

Just nu så har jag väl inte så mycket tankar att skriva ner eller något liknande utan jag ska bege mig ner till golvet med mina kära barn och göra dom sällskap.
När jag fått dom i säng så ska jag väl titta på en film och käka lite ostbågar och dricka cola.
Rent ut sagt som en riktig hemmafar ska göra en lördag som denna. ;)

Hoppas ni får en bra och mysig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0