Dagen har nått sitt slut!

Äntligen och då menar jag äntligen sover våran lilla prins här hemma.
Vid omkring halv sju så skulle vi bada barnen och vi började med Lowe.
Han blev klar omkring kvart i sju eller liknande, och blev självklart oerhört trött som vanligt efter badet.
Malin tog hand om Lowe som var klar så jag fick ta hand om Alice så hon också fick sig ett bad.
Och vad gör min älskade fru då?
Jo hon lägger sig med Lowe så han somnar bredvid henne.
Men älskling klockan är ju snart sju och Lowe ska somna vid halv åtta.
Och självklart på grund av denna "sena" powernap på endast tio minuter gjorde min sons kväll helt fantastisk för hans del.
Han har varit igång på precis hundra procent ända tills för ungefär tio minuter sen, då fick jag honom äntligen att somna.
Så att det blev en lååång kväll för hans del ikväll.
Alice har blivit sjuk igen pågrund av mitt dumdristiga beslut att låda henne gå till dagis imorse.
Trodde hon blivit frisk igen så det var ju inga problem att släppa iväg henne imorse.
Men ikväll när Malin tog tempen igen hade hon över 38 grader.
Hostar gör hon så det låter som ett tröskverk där inne, en riktigt rivig och ihärdig hosta har hon dragit på sig.
Prata kan hon nästan inte heller då hon blivit ytterst hes av all hosta.
Nu får jag så himla dåligt samvete för att jag lät henne gå till dagis imorse.
Men på fredag blir det för henne att bli hemma så hon förhoppningsvis inte är dödssjuk inför dopet på söndag.
För det vore ju absolut inte någon höjdare.

Nog pratat för min del ikväll.
Sov så gott när ni bestämmer er för att lägga er gott folk!




Kommentarer
Postat av: Henke (Jasons pappa)

hoppas Alice mår bättre idag!? :)



Nu finns det äntligen en topp-/samlingslista för alla Svenska Pappabloggar!

Välkommen att gå med gratis på http://pappabloggar.topplista.com

2009-11-19 @ 13:17:30
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0