Pappa och dottertid!!

Då har jag återigen varit dålig med att skriva blogg men det är verkligen inte meningen att det ska gå så lång tid mellan inläggen men blir lätt så när man har två temperamentsfulla barn här hemma.
Så för att Alice skulle få lite egentid med en av försäldrarna så åkte jag och Alice iväg till Råssnäs en sväng.
Alice hade jätteroligt och tror nog även hon tyckte det var skönt att komma hemifrån lite.
Kan ju även bli lite tråkigt med samma sandlåda och samma klätterställning varje gång man är ute och leker.
Så därför tänkte jag att vi kunde åka iväg lite och hitta på något som vi inte gör varje dag.
Hon sprang runt och kastade med kottarna och tyckte det var allmänt skönt med lite luft verkade det som.
Och vi som inte bor mitt ute i bushen utan mitt inne i stan så blir det ju inte så mycket ute i skogen.

Bilderna kommer i ett senare inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0