God morgon!!

Då har man pallrat sig upp ur sängen.
Klockan ringde och man hade inte så mycket mer val än att gå upp.
Alice ska ju till dagis så henne fick jag också väcka till på hennes rum. Visserligen så är ju inte hon riktigt lika morgontrött som mig för hon bara flyger ju upp och börjar prata.
Nu har hon iallafall suttit och ätit sin frukost.
Malin och Lowe låter jag ligga kvar inne i sängen ett tag till för dom är så söta där inne. :)

Idag är det ju fredag men vet inte riktigt om det kommer hända något speciellt för våran familj idag för det.
Ute regnar det för fullt och Alice ska ju som sagt till dagis så inget man kan göra mitt på dagen då heller.
Ska ju visserligen iväg till BVC med Lowe runt klockan 11 har jag för mig.
Sen skulle Malin iväg en sväng också om jag inte minns helt fel. Så jag blir helt ensam här hemma. ;)
Får väl se vad man kan hitta på för rackartyg.

Ha en trevlig fredagsmorgon "Trots vädret"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0