Då var man vaken!!

Igårkväll så låg jag och Malin och tittade på Vi hade iallafall tur med vädret igen, och den var väl lite sisådär.
Väldigt långdragen och ett oerhört dåligt slut, som det har börjat bli på dom flesta nya filmer. Tycker det är lite synd för slutet har ju också ändå med filmens helthetsbild att göra. Blir slutet dåligt så blir ju inte filmen lika bra.
Jaja nog pratat om filmrecensioner.

Inatt har Lowe inte varit någon ängel precis. Han har haft sådan magknip tror jag, för han har krupit ihop och bara gallskrikit.
Man tycker oerhört synd om honom men ändå så blir man så frustrerad på honom och inte mindre för att det är natt.
Man är ju yrvaken när han håller på och man försöker verkligen att få honom lugn, men nej pappa duger knappt åt honom.
Gallskriker när han är hos mig men blir precis knäpptyst så fort han få komma till Malin.
Då blir det ju att det är synd om Malin också som blir "tvungen" att sitta vaken för att få honom att sova.
Nej usch för denna natten, den var verkligen inget rolig. :(

Nu ska jag titta lite på Bolibompa med Alice tänkte jag iallafall sen är det väl dags för frulle.
Vädret ute ser väl lite sisådär ut.
Solen kikar väl fram lite försiktigt bakom molnen men varmt är det ju absolut inte ute.
Får väl se om det kan bli något roligt påhitt idag.

Have nice saturday!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0