Åter hemma!!

Då har jag Lowe och Malin varit iväg till Bvc en sväng och Lowe hade gått upp väldigt bra igen. :)
Skönt att veta att mjölken från Malin räcker till iallafall. Ibland kan det nästan kännas som att det är lite lite när Lowe är så gnällig, men då kanske det kan bero på något annat isf.
Var även iväg till maxi och köpte oss lite gott att äta på inför helgen.
Våra gottevanor har ändrats lite med tiden nu då jag har märkt att vågen börjar stiga lite väl mycket när jag ställer mig på den.
Så nu är det bara godis på helgerna som gäller. Och vi har verkligen varit duktiga med det tycker jag.
Även colan har vi dragit ner till helgerna, förr drack vi ju som sagt även cola näst intill varje dag och det är ju också en bov till viktens uppgång.

Alice har också kommit hem från dagis nu så nu är hela familjen samlad här hemma igen.
Ska ta och börja med maten snart för jag börjar bli riktigt hungrig.
Ska även koka Lowes och Alices nappar så dom blir som nya igen.

Ha en trevligt fortsatt fredag så skrivs det antagligen mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0