Åter hemma igen..

I fredags så fick våran familj för sig att vi skulle åka på en liten minisemester.
Så vi for till Glava som ligger en bit utanför Arvika i värmland.
Min mormor och morfar har en sommarstuga där ute så vi tyckte det kunde vara skönt att komme hemifrån lite.
Tänkte även att Alice skulle tycka det var skönt att komme från stadsmiljön lite och komma ut på landet och få röra sig hur fritt som helst.

Och så rätt vi hade.
Alice sprang runt som en ko på grönbete.
Vädret har varit hur underbart som helst och jag har bränt mig nästan över hela kroppen.
Men lite får man väl skylla sig själv när man suttit och glassat i solen utan solskyddsfaktor på sig.
Jag tänkte att nu när jag väl har tiden att sola så varför inte passa på.
Mormor och morfar lekte för fulla puckar med Alice så jag och Malin kunde slappna av lite när Lowe sov i sin vagn.
Har nästan varit som en liten spa helg utan behandlingar dock. :)
Tyvärr så blev ju Malin sjuk mitt i allt och har fått springa på toa mestadels av helgen men hon har försökt att se det från den ljusa sidan ändå.

Malin har knäppt kort för full hals också, tror hon lyckades ta ungefär 150 kort på 2 dagar så kommer slänga in lite bilder i ett senare inlägg.

Trevlig dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0