Vill inte bo kvar!.!.!

Jag och Malin har länge pratat om att flytta men vi kan bara inte komma på vart?
Jag kommer från Värmland ursprungligen så vi har ju diskuterat att flytta dit, men så himla svårt att komma på var man kan tänka sig bo där också!
Vi har väl egentligen inget hinder men båda vill bara bort från Motala och allra helst bort från Östergötland.
Man vill bara komma bort från allt här i stan.
Jag har börjat vantrivas så oerhört mycket här i stan, så det  är så himla skönt med sommar så man kan få åka bort en stund men så är det ju tyvärr det där att man måste hem igen.
Våran lägenhet trivs jag ju ganska bra med, gården vi bor på kan ju inte bli mycket bättre heller men själva Motala känns trist att komma tillbaka till hela tiden.
Jag skulle kunna flytta nästintill vart som helst i Sverige.
Visserligen finns det några ställen man vet om i Sverige som man inte skulle vilja bo på heller men "nästan" vart som helst iallafall. :)
Det skulle vara så skönt när man packat in det sista i flytten och stänger dörren för att säga adjö till lägenheten, staden och allt konstigt folk som finns här.

Ni kanske har några förslag på var man kan bo annars?
Släng gärna in ett eller flera förslag på vad ni tycker kan vara bra att bo!
Vart bor ni?





Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi tog ju vårat pick och pack och lämnade Motala och flyttade till Värnamo. Trivs bra här. Finns jätte mycket jobb så länge det inte är lågkonjunktur då :P En växande och bra stad. Tror det finns en bra och trygg framtid här.



Förstår verkligen att ni vill flytat ifrån Motala.

2009-07-05 @ 18:27:46
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: David

Flytta hit till Kristinehamn!

2009-07-06 @ 21:42:13
Postat av: Helena

Förstår om ni vill flytta från Motala :P Skithåla :P Jag bor just nu i Kalmar, kan rekommenderas!

2009-07-09 @ 10:56:10
URL: http://hellebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0