vilken karl!!

Dagen har inte blivit annat än ordentligt slapp här hemma idag.
Malin har som sagt inte mått alls så himla bra, hon har varit riktigt risig under dagens gång.
Det är väl nu hon börjar bli lite människa igen.
Men som jag har sagt i tidigare inlägg så är det ju väldigt självförvållat.
Måste bara säga att jag är en riktigt snäll karl ändå som vaktar upp henne. :)
Åkte förut till Maxi för att köpa lite lördags godis åt oss, så vi hade lite att äta på framför tv:n nu ikväll.
Men vad förlorar man på att vara snäll egentligen? Då kanske man kan få lite av den vänligheten tillbaka när man själv behöver den.

Har en känsla av att detta kan bli mitt sista inlägg för dagen, för jag är riktigt sliten efter min nattstund.
Känner att nu ska jag försöka ta igen dom extratimmarna jag var vaken inatt.
Får väl hoppas att jag vaknar upp och blir lika glad imorgon bitti som jag blev i morse, när jag såg att jag låg kvar på topp 5.
Det är sånt som förgyller ens dag. :)

Sov så gott på er så skrivs det mer imorgon!!

Kommentarer
Postat av: rikard

hehe.. det kan bli en och annan kaffe under dagarna...allt för att bli pigg.

2009-07-12 @ 08:35:06
URL: http://jagpappa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0