Spelnörd?

Förstår inte vad som hänt med mig om kvällarna nu för tiden alltså.
Så fort Alice och Lowe sover så hamnar jag alltid framför tv-spelet, ändå kan jag inte påstå att det är alls så roligt.
Jag måste ha blivit en spelnörd som bara måste spela för spelandets skull.
Nej nu ska jag ta mig i kragen och sälja skiten för det ligger nästan bara i vägen ändå.
Om inte annat så tycker Alice det är mycket roligt att pilla på.

Har blivit lite glesare än vanligt idag med mitt bloggande men det har som sagt med vädret att göra (och mitt spelande) ;)
Man har ju inte så mycket att blogga om när det inte händer något speciellt om dagarna, det blir mest det gamla vanliga tråkiga som ingen ändå tycker är intressant att läsa om, tycker ju även själv att det är oerhört tråkigt att skriva om något som jag själv inte skulle tycka om att läsa på någons blogg.

Lite kanske kan ha hänt då, så som att jag och Malin plockade fram min gamla dator som vi hade förr innan vi införskaffade en ny, och där hade vi ett antal mappar med gamla bilder som vi slängt över till denna nu så, så några gamla bilder från början på mitt och Malins förhållande och när Alice var lite mindre kommer antagligen att dyka upp på bloggen imorgon.
Så är ni nyfikna på dom så tycker jag att ni ska kika in imorgon också. :)

Nej nu börjar klockan dra sig mot alldeles för sena tider för mig.
Så för att jag ska orka ta hand om mina små kära imorgon så ska jag dyka ner i sängen nu.

Sov så gott sy syns vi imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0