Slappardag!!

Blir ett lite senare inlägg idag än vanligt.
Beror lite på att våra underbara barn sov ända tills klockan blev kvart i nio, så det är bara att passa på och njuta för det är absolut inte varje dag det sker. :)
Ute regnar det för fullt, och det blir väl antagligen en stor sjö på våran gräsplan på baksidan.

Jag måste bara tillägga att det är skönt att jag kommit igång lite mer med mitt bloggande nu på sista tiden.
Förut kunde det ju bli lite många glapp ibland så jag såg mina tittarsiffror sjönk ganska mycket ett tag, men nu har jag sett att dom klättrar upp sakta men säkert.
Känns även väldigt roligt att man blir uppskattad på ett sådant vis att jag hamnade på 3:e plats på föräldrabloggen.
Det är sådana småsaker man uppskattar i skrivande stund. :)

Nej nu ska vi ta och slå på en rulle och bara mysa i detta oerhört tråkiga väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0