Nej du blir det att sussa gott!!

Känns som det kan börjar bli dags att lägga sig i sängen och sussa lite nu faktiskt.
Alice har sovit som en stock sen klockan åtta ungefär men Lowe var lite träligare att få till ro.
Vet inte riktigt vad det kan vara men han verkar ha en riktigt orolig mage för han kan verkligen inte komma till ro.
Ger honom nappen och så tuttar han så ivrigt att den åker ut hela tiden och så fortsätter det om och om igen.
Får väl se om jag kan få min fru till att ändra om min blogg lite imorgon.
Har tjatat på henne i tre dagar nu men hon säger att imorgon så lovar jag att jag ska göra den.
Haha nej men med glimten i ögat så är det väl inte hela världen men man tröttnar ju så lätt på sin gamla blogg, och definitivt när Malin fick sin blogg så oerhört fin.

Måste bara yttra mig om dagens fundering jag har haft i huvudet mest hela dagen.
Malin pratade om en mamma bloggs gala som har varit eller är eller hur det var nu.
Men då kom min fundering att varför anordnas inget sådant event för oss pappabloggar?
Det finns visserligen inte så mycket pappabloggar som mammabloggar men då tycker jag man ju kanske att man som pappabloggare kunde få lite respons vi också.
Eller jag vet inte riktigt men har grubblat lite över varför det inte kan finnas något för oss också?
Skulle väl vara trevligt att få träffas lite farsor också som ändå ägnar en hel del tid framför bloggen för att visa omvärlden hur just deras tillvaro fungerar som farsa osv.
Vet ju inte heller om folk finner min blogg så oerhört intressant och välstrukturerad men skriver iallafall vad som faller mig in.
Jag tycker iallafall det skulle vara riktigt trevligt med något liknande för oss!!

Nej men nu får det vara slutgrubblat nu är det bingen som väntar.

Sov så gott på er alla och hoppas ni drömmer sött. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0