Snabbinlägg

Sätter mig för ett litet snabbinlägg.
Malin har varit iväg på stan en stund med Linda och är fortfarande kvar där.
Alice har precis gått och lagt sig för en liten middagslur, och även Lowe tajmade så bra så han somnade in precis.
Så nu har jag en liten vilostund för mig själv.
Och det är absolut inte att klaga över.

Under tiden Malin varit borta har jag faktiskt hunnit med ganska mycket här hemma.
Jag har dammsugit överallt, torkat rent, dammat och plockat i ordning lite av allting som kommer fram med tiden.
Efter ungarnas lilla powernap blir det att försöka ta tag i Alice rum, för där ser ut som man slängt in en handgranat och bara låtit allting vara.
Ska ta ett kort så ni får se sedan innan jag börjar städa.

Nej nu ska jag ta och sjunka ner så långt jag bara kan i soffan och glutta runt på tv:n en stund.

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0