Sammanfattning!

Då har jag nog tagit beslutet att jag kommer försöka komma igång lite med mitt bloggande igen.
Blir kanske inte alls så mycket som förr men något måste jag få ur mitt system känns det som, men blir ju nästintill tokig av att hålla alla känslor inombords.
Min bloggtorka kom väl lite som en bomb, för jag var själv inte riktigt med på det bakslaget, men motivationen försvann ut i det blå och jag hade inget att dela med mig av längre.
Så då kändes det bättre att bara skippa allt med blogg att göra för en stund, och denna gången blev det ju ändå under en liten längre period.
Men som sagt för att försöka avrunda allt tjat om bloggtorka så hoppas jag att det blir bättre av allt detta.

See ya



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hittade nyss hit1

tycker absolut du ska blogga, roligt med lite pappabloggar med.

Bedårande dotter du har.

Ha en bra dag!

2009-10-13 @ 14:42:39
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Carolina

Vad kul - välkommen tillbaka! :)

2009-10-13 @ 15:03:34
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0