För länge för mig

Då har Kirurgerna och allihopa från Andra avenyn gänget garanterat gått och lagt sig.
Känns nästan som det bara är jag som sitter som fastklistrad framför datorn och väntar på att något skoj ska hända.
Vad?
Det vet jag dessvärre inte tyvärr, måste vara något undermedvetet som gör att jag inte tar mig in till sängen istället för att vila ut.
Varje morgon klagar man på att man fått sova för lite men ändå är man inte klok nog att hoppa i säng i tid.
Ja ni gott folk jag vet inte vad mitt problem är, men ska iallafall försöka ta tag i det snarast möjligt.

Imorgon blir det ju faktiskt ändå att masa sig upp ur sängen för att ta våran lilla prinsessa till dagis där hon trivs som fisken i vattnet igen efter sommarens uppehåll.
När Alice är på dagis får man försöka passa på att göra något kreativt här hemma så som att kanske röja upp lite efter hennes jordbävningsattacker.
Detta innebär alltså att hon rivit upp allt ur sina leksakslådor som pappa så snällt hade plockat i. =)
Men som sagt man får väl inte räkna med för mycket som småbarnsförälder.
Snart är det väl dags för Lowe att börja springa runt och röja runt allting.
Lillkillen har ju redan lärt sig att sitta och är på gång runt i lägenheten, just för tillfället ställer han sig i krypställning och hasar sig fram på någorlunda udda stil.
Än så länge tar han sig inga längre sträckor, men nog tar han sig bort från sitt täcke på golvet.
Så lite får man hålla ett vakande öga på honom.

Nej men nu drar mitt bloggande iväg lite för långt känns det som.
Så nu får jag runda av och säga god natt!

See Ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0