Då var man där igen

Jaha sitter framför datorn och träglar med att försöka lyfta på röven för att ta mig in till sovrummet återigen.
Tänker inte gå in på detaljer idag igen för det tyckte jag att jag nämnde igår så det räckte och blev över.
Efter mitt senaste inlägg så har vi haft trevligt besök av familjen Ekerå.
Jag och "herr" Ekerå satt och fördrev tiden med att leka men våra barn medans fruarna var ute på en välförtjänt promenad i lugn och ro.

På tal om annat.
Är det inte höst nu?
Ska det inte vara grått och trist, och allmänt mulet ute?
Solen tycker jag skiner mera nu än den gjort över huvud taget den här sommaren.
Ja ni gott folk vädergudarna är inte riktigt eniga där uppe tror jag, måste ju vara något vajsing.
Eller så är det bara jag som fått allting med årstider på bakfoten.

Nu när jag varit borta så länge från min blogg så har det ju självklart inte dykt upp några bilder heller.
Ska försöka ta mig tid till att lägga upp några kort som tagits, för jag personligen tycker inte en blogg utan bilder är speciellt lockande eller intressant att läsa.
Varför vet jag inte men bilder har nog någon speciell dragningskraft.

Nu har jag en känsla av att det blir mest babbel för min del, så nu sätter jag stop för idag.

Sov gott.

See Ya

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas du sovit gott o får en bra dag!

2009-10-15 @ 09:28:55
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0