Back home

Då har vi varit hemma en liten stund.
Vaccinationen gick som på räls, gjorde inte ett endaste dugg ont om jag får säga mitt.
Var mer ett litet stick så var det hela över, sen var det nästa på tur.
Alice fick sin spruta efter mig och hon skrek till lite men så fort hon fick sig ett litet klistermärke så blev det tyst direkt.
Blev lite orolig när jag väl fått sprutan för då sa dom att biverkningarna kunde vara som en influensa för att kroppen bla bla bla, jag vet inte vad. =)
Så nu har mitt huvud ställt in sig på att jag ska bli sjuker och då självklart går man runt och känner efter hela tiden.
Självklart känner jag mig ju lite krasslig nu också må ni tro. ;)
Iallafall när vi kom hem så konstaterade vi att Alice åkt på magsjuka.
Hur dålig som ehlst i magen och spydde som en kalv på vardagsrumsgolvet.
Nu vet jag att ni tänker att det är ju bara vaccinationen, men allting började tidigare imorse men utan att vi la märke till det.
Men men det jag ville ha sagt iallafall är att nu är första sprutan avklarad för våran del, nu väntar bara andra omgången om cirka 4 veckor.



Trots min "sjukdom" efter sprutan så har jag grundligt städat i vårat sovrum, torkat rent överallt (för hand) ;)Dammsugit och dammat.
Nu väntar jag mig ju självklart lite beröm, för vad jag märkt av att vara "mannen" i huset så tycker jag ju ändå att jag städar mer än dom flesta av männen jag hört av. ;)
Men skämt å sido så börjar det väl snart bli dags för middag.

See Ya


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hoppas du slipper biverkningarna..



När man bloggar vill man ju att så många som möjligt skall ta del av det man skriver, jag vill försöka hjälpa till med extra trafik!



Lämna din bloggadress här: http://rodeback.blogg.se/2009/october/marica-gor-reklam-for-andra-bloggar.html så skall jag länka till din blogg och ge dig reklam!



Ursäkta min reklam, släng kommentaren om du inte gillar den. Ber om ursäkt i förväg.

2009-10-15 @ 15:04:15
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha.. Ja du är värd lite beröm:)



Vad duktig du är, du kan få komma och städa mitt rum oxå ;)

2009-10-15 @ 15:06:22
Postat av: Anonym

Tittar in och önskar en god natt=)



http://hileasoltun.blogg.se

2009-10-15 @ 23:03:54
Postat av: Granis

Kul att du kommer tillbaka, själv så kommer min blogg upp snart igen tror jag..



Men andra sprutan?! vi här har fått höra att det bara ska tas en för att den tydligen var bättre än vad dom trodde från början..

Men den som lever får väl se hur det blir med det, men som sagt, kul att se dig på banan igen!

2009-10-16 @ 05:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0