Söndag morgon

Jaha då har man vaknat upp återigen och stigit upp.
Har precis gett mina barn frukost och bytt blöja på dom, så nu ligger dom och busar med alla nya leksaker dom fick av moster igår.
Alice fick en hel låda med lego, och tror ni hon blev glad av allt detta.
Jag satt på hennes rum igår och lekte för fullt, och hon visste inte riktigt vad hon skulle börja med.
Tog även lite kort, som jag lovar att jag ska lägga upp sen.
Jag sa ju även igår att jag skulle lägga upp kort från fotograferingen och dessa kommer idag.
Korten finns på den bärbara datorn som Malin använder hela tiden.
Ska be henne skicka över dom till mig sedan så jag kan lägga in dom.

Kalaset igår var jättetrevligt, det bjöds på kakor och glass.
Alice slängde i sig allt hon kom över nästan, så hon njöt verkligen av att vara på kalas kan jag tro.
När vi kom hem igår blev det inte mycket datorsittande för min del.
Jag satte mig direkt och tittade på en film och njöt av lugnet som blev när våra barn bestämde sig för att sova.
Så man får försöka passa på, för dom stunderna blir det inte mycket av under dagarna.

Som sagt, bilder dyker upp under dagen.
Nu ska jag strax åka till Maxi och köpa lite frukost då min fru och Alice åt upp dom sista mackorna igår. :)

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Du har fått en award av mig i min blogg ;)



http://alicesmamma.blogg.se/2009/november/award.html#comment

2009-11-29 @ 14:10:02
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0