God Torsdag morgon!

Då har man varit uppe en stund med bägge barnen som har fått i sig frukost och nybytt blöja.
Vet inte vad det är på morgonen, för när jag oftast är som tröttast så burkar jag fixa mera i hemmet.
Jag har plockat i och ur diskmaskinen, hängt upp tvätt, och plockat lite smått i alla "huvudrummen"
Känns skönt faktiskt för när Malin kommer upp på morgonen så blir hon på så mycket bätre humör när det är städat och fint, så då blir ju båda parter gynnade. :)
Och vem tackar nej till en morgonglad fru?
En sak vet jag, inte jag iallafall.

Idag vet jag faktiskt inte vad som står på schemat, jag ska försöka ta mig i kragen och söka antingen jobb eller lärlingsplats.
Men detta är ju dock inte det lättaste i dagens läge då nästintill alla företag varslar folk.
Men om det är någon där ute som vet något jobb eller liknande så hör gärna av er, för jag är mer än intresserad.
Men ack den som ger sig, det är bar att fortsätta söka jobb, för tyvärr kommer dom inte levererade till ytterdörren av sig självt.

Nej nu är det dags för pappan i huset att äta frukost också.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Bäst och göra frugan gla va :P

2009-11-12 @ 11:35:44
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Värsta superpappan juu :D

Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Ja de är sorgligt! Och jag undrar vad det är som gör att en människa tar det beslutet. Det är ett stort steg emellan att tänka så och sen att göra de!

Tycker synd om alla som blir kvar :(

2009-11-12 @ 16:04:54
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0