God morgon

Jaha så har det gått och blivit söndag igen.
Tycker verkligen verkorna springer förbi.
Snart är det dags för Alice och Lowes dop, då blir det fullt upp den helgen vill jag lova.
Efter mitt inlägg igår så hoppade jag i säng väldigt fort, där låg jag med Malins bärbara dator och ostbågar.
Tittade på två filmer jag fixade hem igår och sen slocknade jag ganska så snart efter.
Så idag känner jag mig mer utvilad än igår iallafall.
Vaknade till inatt när Malin kom hem, så vi låg och pratade lite smått, men slumrade om ganska fort igen.

Idag tittade jag ut genom fönstret och såg knappt grannkåken för det är så oerhört dimmigt ute.
Tråkigt att det måste vara sådant här väder varje dag, för det är ju inte så mycket man kan hitta på en dag som denna egentligen.
Men vi får väl se om man trotsar vädergudarna ändå.
Känns som man måste göra något iallafall, man kan ju inte bara sitta hemma varje dag.

Vad brukar ni hitta på en dag som denna?

Och som jag avslutar nästan varje inlägg, så är det dags för frukost nu.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt att somna i tid. Jag däckade för första gången på väldigt länge innan midnatt igår men trots att barnen var uppe långt efter läggningsdags så vaknade de tidigt idag.

Vi har med tråkigt väder idag men har fixat i ordning i trädgården i alla fall för att få litefrisk luft. Just nu har vi byggt en koja som tjejerna fikar i och sedan ör det lite pyssel som står på schemat.

Ha en härlig söndag!

2009-11-15 @ 10:31:13
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0