Det bara dymper ner

Ute så bara dymper snön ner som.
Flingorna är stora som bomullstussar men inte lägger det sig inte.
Marken är nog för varm för detta än så länge.
Grått och trist är det ute om det inte vore för den fina snön som faller.

Alice sover som en stock inne på sitt rum sedan en stund tillbaka så jag har passat på att sitta och slappa runt lite på datorn.
Lowe har ju också självklart sovit en stund men vaknade precis till liv där nere på täcket.
Han ligger där och flirtar för full hals på sin mor som självklart inte kan hålla leendet tillbaka när ett sådant charmtroll som Lowe ligger där.

I eftermiddag så ska Malin äntligen till den efterlängade magnetröntgen på sjukhuset så vi kanske kan få ett slut på denna kroniska migrän hon verkar lida av.
Värre och värre blir det för varje gång och man verkligen lider med henne och skulle göra nästan vad som helst för att få byta plats med henne, iallafall bara för en gång så man slapp sitta och se henne lida som hon gör av den.
Hennes syster ska följa med som moraliskt stöd då hon ändå ska ligga där inne i maskinen i en halvtimma och detta måste vara en riktigt psykisk påfrestning för henne som ändå lider av cellskräck.
Iallafall så under tiden hon och hennes syster är där uppe så tar jag med mig Lowe och Alice för att åka till familjen Ekerå så jag kan få någon att prata lite skit med.
Ungarna passar ju också även på att få ut sin överskottsenergi på deras små barn så det är ju skönt att alla blir glada.

Tänkte jag skulle göra som ett par andra bloggare har gjort.
Jag har ju ändå en del som läser min blogg dagligen och även om det bara är så att någon tittar in bara för en kortis eller första gången så kan ni väl ändå slänga in ett litet hej eller bara nämna vem ni är.
Vore kul att se vilka som läser min blogg så kanske jag även kan få läsa era då jag är dålig på att hitta andra bloggare.

Jag har ju ändå 32 prenumeranter så någon kan väl stanna till och bara skriva sitt namn iallafall.


Det var väl allt för nu.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag så klart:P

2009-11-05 @ 13:24:54
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: isabell

jag läser din och din flickväns blogg, jag heter isabell:)

2009-11-05 @ 18:19:14
Postat av: Malin

Jag är en av dom som läser din blogg. Har nog aldrig komenterat heller. Är dålig på att överhuvudtaget kommentera bloggar. Man kanske ska bli bättre på det.



2009-11-05 @ 18:36:36
URL: http://purpelangel.blogspot.com
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Hej hej! Läser Malins blogg och så hamnade jag här:)

2009-11-05 @ 23:24:59
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjenis! Läser din blogg då och då, tycker att den är 'lätt' inga värkldsproblem som ska lösas, en bra vardagsblogg. Ha det bra!/ Linda



@}-,--

2009-11-06 @ 07:56:45
URL: http://lindabestia.blogg.se/
Postat av: anna

stannar till o slänger in en kommentar...ja läser din blogg.

2009-11-06 @ 11:02:42
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: E.

Tjenare, Andreas hoppas att allt är bra med dig? Ja hittade din blogg för ett tag sen och läser den.

Ha det bra // Ellinore

2009-11-06 @ 20:48:16
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0