What a day!

Nu har det blivit lite paus återigen från bloggandet. Men så svårt att blogga när man varken har tid eller lust för det. Så bättre att göra det när det kommer tillbaka igen.
Idag har vi iallafall varit iväg till Finspång till simhallen där. Och det var riktigt trevligt. Åkt en riktigt stor rutchkana med Alice också. Gick inte så fort så passade på när man väl kan göra något roligt, och det tyckte hon verkligen att det var hon bara gapskrattade hela vägen.
Sen for vi iväg till Alice mormor. Var tvugna att passa på när vi väl var i Finspång. Vi har ju tyvärr ganska långt till både Alice mor och farföräldrar. Så man får passa på när chansen ges att träffa dom. Alice hade riktigt roligt där också. Hon som alltid har varit så rädd för deras hund (Dino). Men idag så sprang mest Alice och jagade den stackarn så han är väl slut efter den turen. Mormor fick till och med puss från Alice när vi skulle därifrån.
Så får väl se om man kanske ska ta och försöka åka dit lite oftare nu när man vet att Alice tycker om att vara där.

Nu ska jag sätta mig i soffan och vara lite social med min fru. Hade velat se matchen mellan Skellefteå och Färjestad nu men tyvärr så gick inte ens matchen att beställa. :( Så jag får inte se när Färjestad slår ut Skellefteå ur slutspelet. Får väl vara nöjd med att dom visar finalmatcherna på 5:an iallafall. :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0