Vilken bra dag!!

Har varit och skjutsat Malin till frissan nu och det har gått ett tag så hon är väl på väg tillbax hem nu.
Alice har sovit middag och hon sov iallafall en timma och det är väldigt skönt. Jag passade på att spela lite tv-spel medans hon sov men efter en timma så stängde jag av och tänkte gå in och kolla till Alice. När jag öppnade dörren så låg hon på mage i min och Malins säng och kollade på tv. Det var så ytterst gulligt att se. Men hon hade ju även gjort sina små underbara icke luktfria behov i blöjan så det var bara att byta den direkt.
Sen var det dags för lite lunch tajm och hon slängde i sig en hel burkmat och lite pure'. Och det är också ytterst ovanligt att hon bara vräker i sig så där. Så nu verkar det äntligen vända till det bra hållet.
Vädret bara fortsätter att vara helt underbart. Solen skiner och steker på riktigt ordentligt. Jag har till och med balkongdörren öppen och bara njuter av vårkänslorna som börjar bubbla upp i kroppen.

Nu ska jag sätta mig och vänta på att min helt underbara fru ska komma hem och visa upp resultatet efter en väldigt dyr tur hos frissan. Hoppas det blev bra för billigt var det absolut inte. Men hon måste ju få unna sig lite hon också. Hon får ju ändå gå runt och bära på våran stolle till son i magen.

Trevlig middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0