Tillbaka hemma igen!!

Sådär då har man äntligen kommit hem igen. Tog lite längre tid hos tatueraren än planerat. Skulle ju bara åkt dit och skissat upp svalan med mer. Men då var det en kund som inte dök upp så då fick jag sätta mig i stolen och vi körde vidare. Men långt ifrån klart än. Ska ju som sagt bli hela armen så småningom men man kan ju inte ta allt på en gång. Fick avbryta idag för att jag dels vätskade så mycket så färgen inte fastnade som den skulle och att jag började få så ont.
Får tacka Pulse Tattoo så hemskt mycket för allt. Kika gärna in på hans hemsida och kolla runt lite.
www.pulsetattoo.se




Som sagt inte klart än men kommit en bit på vägen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0