Söndags tråk!!

Och då har det blivit söndag och det är ju alltid lika tråkigt. Man har ingen ork eller fantasi att hitta på något. Så jag gick in och rakade av mig håret. :) Malin och Alice satt och målade lite under tiden och sen for Malin in i dushen. Så då fick jag ta över att låtsas vara konstnär så Alice har någon att se upp till.. ;)
Blir väl snart till att laga lite mat och det blir som vanligt väldigt lättlagat på söndagar så på dagens meny står det
Köttfärsås och spagghetti.
Annars har helgen som sagt varit väldigt lugnt och sansad. Ganska skönt att ta det lugnt också. Man orkar ju inte alltid hålla igång.
Jag och Malin har funderat lite på vad man skulle kunna hitta på med Alice förutom Busfabriken och simhallen där vi har varit nu. Så skulle gärna ta emot lite förslag över vad man kan hitta på med henne. Om det nu finns något roligt att göra i Östergötland. Kålmården blir det när det blir lite varmare iallafall och sen blir det nog lite fler roliga utflykter i sommar nu när Alice kan uppskatta vad man gör. Men nu när det är kallt så finns det väl inte så mycket man kan göra?
Tack för förslag. :)

Have a nice Sunday

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Låter som en skön söndag ni har på G med schysst krubb :D Knepigare det där att hitta på saker att göra, jag tror att de bästa sättet är att hitta en grupp med föräldrar och barn som vill hitta på grejer, för annars blir man stillstående :D

2009-03-01 @ 15:25:02
URL: http://lattepappan.se/wp
Postat av: Lattepappan

Jo, det är tufft att hitta något kul för barnen, vi är ju ganska nyinflyttade i Östergötland och vi har verkligen märkt av det, man inbillar ju sig att det skulle finnas en del pengar att tjäna på det området också.

2009-03-01 @ 15:59:03
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0