Söndag morgon!

Då har Alice lyckats få upp mig också för idag. Vi har nu suttit och tittat på Lotta på Bråkmakargatan, Alice tycker verkligen om det, hon sitter som klistrad framför tv:n. Igårkväll så blev det en väldigt lugn kväll för våran del. Vi gick och la Alice vid halv åtta och sen så satte jag och Malin på en film. Marley och jag har jag för mig att den hette. Den var helt kanon bra, den slutade inte lyckligt som alla andra filmer. Man blev verkligen berörd av den så den måste jag verkligen rekomendera.

Igår när jag var ute en sväng med Alice så pratade jag lite med grannen och jag tycker verkligen synd om dom för dom hade haft inbrott i bilen. Dom hade krossat vindrutan, Framrutan och bakrutan för dom och även slitit sönder handsfacket och förstört förarstolen. Men dom hade inte stulit något så förstår inte ide'n med att bara hålla på och förstöra för folk. Tycker det är väldigt synd att inte folk kan låta andras saker vara ifred. Jag har själv haft inbrott i 2 av mina bilar och det känns rent ut sagt förjävligt när man kommer ut på morgonen. Man känner sig riktigt kränkt för det är ju ändå ens privata ägodel som någon annan har varit inne och rotat i. Nej fy inget roligt alls.

Idag så ska jag väl gå ut med Alice lite igen och försöka leka av henne så hon kan få springa av sig allt spring i benen. Får hoppas att granntjejen kanske är ute för dom hade ju så kul ihop sist. Dom är verkligen hur söta som helst när dom sitter och leker med varandra och Alice försöker prata men ingen förstår. :)



Kanonbra film.
5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0