Slö!!

Man blir ju lätt lite slö framåt kvällen måste jag bekänna. Har varit runt och fart hela dagen känns det som. Var ju ner till stan och fixade till Malins halsband så nu blev det som nytt igen. :)
Ute snöar det för fullt och har gjort hela dagen nu. Så nu har det nog kommit minst en decimeter. Jag som trodde våren hade kommit med smygsteg men icke. Så nu får det väl bli att ta fram pulkan igen och fördriva tiden ute med Alice igen. Hon tycker ju allafall att det är roligt, och det är ju huvudsaken.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, det blir nog pulkkörning för fulla drag som sagt. Annars har jag ingenting inplanerat.
Jag börjar bli riktigt sugen på att flytta från Motala nu. Finns ju ingenting som håller mig kvar här. Min släkt har flyttat, jag umgås knappt med någon av mina kompisar längre, jag har inget jobb. Vill bara bort härifrån nu är så trött på denna stad.
Jag klara att flytta härifrån ett tag, flyttade då till Linköping ihop med en kompis i ett halvår. Och så mötte jag ju Malin sen och då blev det bara till att flytta tillbaka till Motala igen. Men nu vill jag ta mitt pick och pack och flytta härifrån. "Med familj" så ni inte missförstår. ;)

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: malin

Vi drar!!

2009-03-02 @ 19:19:11
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0