Sent inlägg!

Det fick bli ett lite sent inlägg idag. Har inte orkat sätta mig vid datorn idag. Faktiskt första gången jag sitter här just nu.
Var iallafall iväg med Alice till dagis och direkt efter for jag till Ubbes bageri och köpte lite frukost. Sen åkte jag hem till Malin och dukade fram på vardagsrummet, och satte på en film på tv:n för filmen på datorn hann inte komma hem. Så vi satt och åt frukost i lugnt och ro tillsammans framför tv:n imorse och det är verkligen inte helt fel.
Sen när vi skulle hämta Alice på dagis så ringde svågern och frågade om jag ville följa med till Linköpings skroten för vi han skulle ha något till en bil. Så där har jag varit idag också.
Sen när jag väl kom hem därifrån så åkte vi upp till barnmorskan och kollade så allt var bra.
Och nu har vi äntligen kommit hem så nu ska vi bara ta det väldigt lugnt och njuta av detta underbara vårväder.

Trevlig eftermiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0