Saturday morning!

Alice tror jag har sovit ganska bra inatt faktiskt för jag har inte vaknat något iallafall. Hon vaknade heller inte förrän klockan 8 imorse så det var också ganska skönt. Det är ju aldrig fel att få sova någon extra timma, man känner sig ju bara mer utvilad.
Idag är det 8+ grader ute så snön blir väl slask så det heter duga nu och då kan man ju inte vara ute för det istället. Känns ju lite tråkigt när det är så här för man kan ju inte riktigt vara ute med Alice så mycket far hon blir ju bara jätteblöt och kall av allt slask. Ändå vill man ju kunna vara ute för att kunna stimulera henne så mycket som möjligt. Man känner sig så dum när man måste vara inomhus hela tiden. Vi har ju granntjejen som Alice tycker jätte mycket om men som sagt så är det ju inget roligt ute dom här dagarna.
Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända men det blir nog en väldigt lugn lördag idag. Jag ska iallafall ta tag i rakning idag för jag ser ut som jultomten snart. Annars blir det väl som vanligt, lite mat och allt annat som man måste göra här hemma så som städning med mer.

Trevlig förmiddag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0