Roligt!

Då har jag och Alice varit iväg till macken och tankat bilen lite och sen for vi iväg till Maxi återigen. Blir att man är där varje dag nästan tycker jag. Inte konstigt att man är ruinerad. ;) Iallafall så var Alice jätteglad hela tiden och gnällde ingenting. Hon brukar alltid trotsa på något sätt när både jag och Malin är med men inte när jag är själv med Alice. Vet faktiskt inte varför men det är ju ändå skönt att hon kan sköta sig när man är själv så man slipper ta både henne och allt man ska ha själv.

Har reagerat lite på sistone att det har blivit lite dåligt med kommentarer i min blogg. Tycker det är lite tråkigt då man alltid tycker kommentarer är som en uppskattning för min blogg. Så hoppas att jag kanske kan få lite kommentarer på något inlägg iallafall. :) Och om ni skriver en kommentar så släng gärna med eran bloggadress så kan jag kanske även läsa eran blogg. Alltid roligt att läsa vad andra skriver och tycker om livet. :)
Nu ska jag iallafall gå in till min underbara helt perfekta fru och äta lite toast så här på lördagen. :)

Trevlig eftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: malin

Nja långt ifrån perfekt! :(

2009-03-28 @ 15:37:12
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0