Monday night!!

Kollade på Transporter 3 förrut som sagt och den var helt okej. Men absolut inte lika bra som dom andra första två. Känns som man bara slänger ihop något mest för att det ska bli en uppföljare. Men den var ju helt klart godkänd som sagt.



Har ju även haft Alice på dagis idag och det gick kanonbra idag. Hon hade blivit lite trött när hon varit där så hon låg ute i vagnen och sov i solen när vi kom. Riktigt avis blev jag på henne för det såg så underbart ut.
Idag kan man ju absolut inte klaga över vädret. Solen har skinit precis hela dagen och det har varit riktigt skönt att vara ute.
Jag och Malin passade även på att åka till Maxi och handla medans Alice var på dagis så man har väl hunnit med lite nytta också.
Ikväll blir det att titta på Familjen Annorlunda som vanligt på måndagskvällarna.

Imorgon får vi väl se vad som händer. Har ingen aning just nu. Kanske blir att åka en snabbis till tatueraren och diskutera hur vi ska fortsätta på fredag då jag ska göra färdigt tatueringen på armen. Lägga i färger och ska även göra en svala på insidan av armen. Så lika bra att åka dit lite innan det är dags så han hinner skissa upp vad jag ska göra och förbereda sig så det bara är att sätta igång direkt när det är dags.

Ha det så bra och sov så gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0