Kväller!!

Idag känns det som den segaste dagen på året tycker jag.Har inte funnits alls mycket att hitta på. Var iväg med Malin förrut som sagt. Sen så for vi iväg och handlade åt hennes far då stackarn åkt på ryggskott. Efter det for vi hem och satt och ugglade ett tag, men vi tyckte det gick så segt så då for vi ut med Alice en sväng så hon fick gegga runt i sandlådan som var mer utav en pool nästan. Men roligt hade hon iallafall, och det är ju huvudsaken. Får ju inte glömma att Malin har gjort våfflor idag också. Så våfflor med glass fick det bli till mat idag. :) "Tack älskling för en riktigt god middag idag" Nu på kvällen så blir det att bänka sig framför tv:n för att titta på Sveriges värsta bilförare. Tycker programmet är klockrent alltså. Jag garvar ihjäl mig varje gång jag tittar på det.
Jaha det var väl det.

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0