Inget dagis!!

Det blev som sagt inget dagis för Alice för det började med att hon gnällde ordentligt mycket imorse och sen tog Malin tempen på henne. Och det visade sig att hon hade feber. Så hon fick vara hemma med sin lilla far idag medans Malin var på stan. Var riktigt trevlig att umgås med Alice ändå. Vi har lekt lite på golvet och vi har även ätit en riktigt stor frukost mot vad jag brukar äta. Jag brukar bara slänga i mig en macka sen är det färdigt ungefär. Men idag så lyxade jag till det med macka, juice och flingor. Så nu är jag riktigt mätt. Nu har även Malin kommit hem så ska försöka umgås lite med henne också. Alice vakna efter en halvtimmas middagslur så hon är på "jätte" bra humör just nu. ;)





Trevlig eftermiddag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0