Härligt!!

Solen skiner och värmen börjar krypa fram. Iallafall där solen når. ;)
Har varit ute med Alice en sväng, skulle gå ut till baksidan men vi hamnade hos grannen istället. Hans lilla tjej var också ute så då passade vi på så dom fick leka lite. Dom hade jätteroligt ihop. Dom spran runt och kastade boll till varandra. Jag och grannen passade på att bara sitta och snacka av oss lite och njuta av solen. Kan ju vara skönt för Malin att få vara ifred lite och ta igen sig lite medans jag och Alice är ute också.
Hoppas verkligen att snön kan försvinna nu igen så våren kan komma för då ska jag verkligen välkomna den med öppna armar.
Ska väl snart försöka få i oss lite käk här hemma för hungern börjar göra sig påmind nu faktiskt. Vi har tagit upp kötbullar men vi får väl se om det verkligen blir det. Vet inte riktigt om min fru är så sugen på det.
Nu springer till och med Alice runt i sina sommarsandaler här hemma så hon vill nog också ha sommar. :)

Trevligt fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0