Hallå!!

Då har man varit och hämtat Malin och Alice. Har hunnit varit ute och dammsugit bilen och vårstädat den lite. Bilen är från 88:a men hittade original tillbehör i den så som verktyg i en låda och dylikt som "aldrig" har använts så det är som nytt. Tycker det är lite roligt att hitta sånt för då är det ju lite historia i den också.
Ska iallafall iväg och titta på en ny vagn till Alice snart så får väl se om vi hittar någon som passar dom två flickorna här hemma. Annars blir det som vanligt väldigt lugnt här hemma.
Får väl se om man hittar något på tv:n att titta på för lets dance är jag desvärre inte intresserad av.
Det var väl det för nu. :)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej

jag skickar detta till alla föräldra bloggar för att i helgen ska jag i samarbete med tallink ha en tävling så en familj kan vinna en resa till östeuropa

jag hoppas på stort deltagande å att just en familj vinner denna resa



Mvh:Tess

2009-03-06 @ 17:10:39
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0