Good morning!!

Morgonen kom med stormsteg då min kära dotter satt och sjöng i sängen klockan halv åtta imorse. Så det blev inte så lång sömn för mig, får väl skylla mig själv också för jag var ju tvungen att se klart matchen mellan Lhc-Skellefteå. Vilken skrällmatch säger jag bara. Men lite roligt ändå att det blir lite nya lag i slutspelet. Huvudsaken är ju ändå att Färjestad redan har gått vidare och det är ju skönt. ;)
Sitter här vid datorn och ser knappt skärmen för solen lyser in och bländar en totalt, men gud vad skönt det är. ÄNTLIGEN kanske våren har kommit. Nu har nästan all snö regnat bort och det är mest gräs som kryper fram utomhus. Känner redan att man börjar bli på bättre humör när vädret är så skönt.

Ska strax skjutsa ner Malin till stan för hon ska till frissan en sväng o klippa sig och färga håret. Så jag ska försöka söva Alice sen när vi kommit hem så hon får sova lite middag. Sen blir det lite käk för hennes del och vi måste ju även ut idag. Njuta av detta underbara vårväder. Får försöka passa på så gott det går ifall snön skulle få för sig att komma tillbaka.

Trevlig morgon på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0