God förmiddag!!

Det har blivit lite sena inlägg så här om dagarna men på morgonen så känns det inte som att man riktigt har tid. Man måste byta blöja på Alice och få i henne lite välling. Sen är det ju dags för oss att äta frukost och sen har klockan rusat iväg. Och oftast så är det min fru som får sitta vid datorn på morgonen. Blir lugnast så. ;)
Men imorse när vi gick upp så fungerade varken telefonen eller datorn för com hem hade som vanligt problem med något. Men idag kan jag nästan förstå det för det är verkligen snö storm ute. Jag var ute och skulle köpa snus på macken och bilarna låg i 30 Km/h på 70 vägen så det är verkligen inget optimalt reseväder idag. Snön bara yr utanför fönstret. Synd bara att snön är minst 3 månader för sen. Kunde väl ha varit sådant här väder på julafton istället.
Idag har även elektrikern hunnit vara här och tyvärr så kom han fram till att allt stämde. så elen har blivit väldigt dyr nu för tiden tycker jag. Snackade även lite skit med elektrikern då det var våran granne även idag. (grannen som jag och Alice var och lekte med igår) Så trevligt med lite skitsnack faktiskt. inte alltid man har någon annan än Malin att prata med. Inte för att det inte duger att prata med henne men alltid trevligt med lite killsnack ibland också. ;) Jag umgås ju inte så mycket med mina förra vänner då nästan ingen har barn och då blir det ju tyvärr lätt att man glider isär.
Nu ska vi väl ta och försöka ta oss ut till affären och köpa lite helggodis och kanske en öl också. ;)

Trevlig Fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0